vrijdag 30 augustus 2013

flarden

"...de dag daarna gingen we naar Sumatra, maar daar was niet veel aan..."
"...het was een islamitisch restaurant, dus drank most je bij de buren halen..."
"...toen maar eigenlijk geen alcohol gedronken, alleen een paar keer wodka..."
"...met mijn moeder, maar dat viel heel erg mee ...heel veel gelachen..."

"..ben jij wel eens op zijn kamer geweest...zijn ouders hebben een meubellijn...zijn hele kamer ingericht...strakke stoelen en tafel...hoge poten.."
"..heel groot huis..."

"...ik maak wel twee vuilniszakken per week vol..."

"...een maand in Spanje zitten, maar dat is wel duur..."

"...ze hoorde dat ze dit jaar was ingeloot, onwijs blij natuurlijk..."
"...maar toen was ze op vakantie gegaan.. niet op tijd betaald .."
"...ze dacht dat ze de tijd had tot 1 september.."
"...hadden ze haar meteen weer uitgeschreven..."
"...een email gemist...het hele weekend helemaal wanhopig...."
"...meteen overgemaakt ...niet eens met vakantie..."
"...ingeloot, uitgeschreven, toch weer ingeschreven, vet cool natuurlijk, echt chill..."

Dat was hedendaagse jeugd in de trein. Bij de bus zaten andere types:

"...die kan zó slecht rijden.."
"...wat denk je wel, ik ben negentien! Natuurlijk heb ik een rijbewijs..."
"...als ik niet zou roken, je zo gaat dat bij iedereen..."
".. altijd eerst in elkaar slaan, dan pas praten..."
"...bloedige pleister vasthouden..."
"...jij kent geloof ik alle filmhuizen, hè..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten