maandag 9 maart 2015

slaaptoestand

Excuses trouwe lezers, na het gehoorverlies liet ook de computer het afweten. Groter kon mijn isolement niet wezen. Hoewel nog die zelfde dag de digitale Consumentengids in de bus plofte met een uitgebreid hoofdstuk over hoe je vastlopers weer oplost, leek er niets anders op te zitten dan een echte expert te gaan raadplegen. Niets deed het meer, namelijk. Behalve me welkom heten en een scherm vol iconen laten zien. Allemaal in slaaptoestand. 


Een wonderbare vorm van awakenings zonder L-dopamine maakte dat ik vandaag toch weer tekenen van herstel zag. De fotoverzameling nu maar even extern veiliggesteld, je weet maar nooit. Ik zit nu thuis, mis alweer een abonnementsconcert. Nu niet omwille van een jarige dochter, maar omdat de geluidskanalen nog steeds niet heropend zijn. Zelfs het voorproefje op de radio kwam niet bij me door. Gelukkig ook de foutieve melding niet, dat het concert al om kwart over zeven zou beginnen. "Rennen dus!" werd, gelukkig voor mijn echtgenoot, net op tijd herroepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten