dinsdag 10 maart 2015

regen in Den Haag

Doordat ik dus thuis was kon ik het breaking nieuws met eigen ogen volgen. U weet, ik moet het met Teletekst doen en daardoor weet je meteen zoveel méér. Op het ministerie waren bolletjes gevonden Dè Bolletjes. Het stond er echt. Geen wonder dat Opstelten en Teeven de eer aan zichzelf gingen houden. Tegen deze ontmaskering als drugsgebruikers konden onze crimefighters niet op. 

Opstelten gaf nog even de bijna honderd "antwoorden die waren gesteld" en bleek liever naar de koning te gaan, dan naar de Tweede Kamer om nog verantwoording af te leggen in het debat van dinsdag. Teeven vond het opstappen van zijn maatje "onverteerbaar" maar legde nog steeds niet uit waarom hij die strijdmakker van hem nooit verteld had om welke bedragen het wel was gegaan. Nu gleed ook hij uit over zijn eigen bananenschil. Al was de deal heus prima geweest, dat wou hij "volk en vaderland" waarvoor hij het allemaal gedaan had, nog wel even meegeven vóór hij de deur uit beende.
 
een uitglijder is zó gemaakt

Marielle van Nieuwsuur en Dominique uit Den Haag waren het roerend met elkaar eens, las ik tot slot: "dit gaat onvermijdelijk consequenties voor Latex krijgen," lieten ze me weten. Voor het kabinet misschien ook wel, ben ik bang.

Het weerbericht deed er nog een schepje bovenop: "vannacht regent het ligt", las ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten